KudoZ home » English to Polish » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

appertaining in witness whereof

Polish translation: wraz z przywilejami/prawami w związku z powyższym przysługującymi, w dowód czego


19:19 Feb 20, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / Master's Degree
English term or phrase: appertaining in witness whereof
(...) thereunto appertaining in witness whereof we have caused our corporate seal to be affixed
GaKa
Polish translation:wraz z przywilejami/prawami w związku z powyższym przysługującymi, w dowód czego
Explanation:
dołączamy pieczęć itd.
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
super. wielkie dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5[przywileje i prawa] doń przynależne, z nim związaneZofia Wislocka
4wraz z przywilejami/prawami w związku z powyższym przysługującymi, w dowód czego
Adam Lankamer
4występując jako świadek (niniejszego)
Andrew Stanleyson


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
występując jako świadek (niniejszego)


Explanation:
hthelps

Andrew Stanleyson
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
with privileges thereunto appartaining in witness whereof
wraz z przywilejami/prawami w związku z powyższym przysługującymi, w dowód czego


Explanation:
dołączamy pieczęć itd.

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 156
Grading comment
super. wielkie dzięki

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
appertaining
[przywileje i prawa] doń przynależne, z nim związane


Explanation:
all the rights privileges and immunities thereunto APPERTAINING
[przecinek] na poswiadczenie czego, zlozono podpis i przylozono pieczec bla bla bla
appertain --> byc do czegos 'przyczepionym' --> appurtenance
in witness whereof = na poswiadczenie czego

Zofia Wislocka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 6