KudoZ home » English to Polish » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

learning disabilities nursing applications

Polish translation: zgłoszenia na szkolenie w zakresie opieki pielęgniarskiej nad


05:35 Apr 1, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: learning disabilities nursing applications
Form to Accompany Transcript of Training
Adult Nursing Applications
Mental Health Nursing Applications
Learning Disabilities nursing applications
Children's Nursing applications
makawa
Polish translation:zgłoszenia na szkolenie w zakresie opieki pielęgniarskiej nad
Explanation:
osobami mającymi trudności w uczeniu się
Selected response from:

TLUMACZ77
Grading comment
ta
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2zgłoszenia na szkolenie w zakresie opieki pielęgniarskiej nadTLUMACZ77
4podania o pracę - opieka nad osobami mającymi problemy z przyswajaniem wiedzy
Danuta Ruranska
3podania, formularze dotyczące pielęgnacji osób z zaburzeniami w uczeniu sięJacek twardowski


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podania, formularze dotyczące pielęgnacji osób z zaburzeniami w uczeniu się


Explanation:
...względnie z trudnościami w uczeniu się, z upośledzeniem uczenia się

W Polsce ogólny termin "learning disabilities" jest rzadziej spotykany. Częściej mówi się o konkretnych formach niepełnosprawności intelektualnej - o autyzmie, ADHD, deficycie uwagi i tym podobnych.


    Reference: http://209.85.135.104/search?q=cache:gn40Stou87gJ:www.employ...
Jacek twardowski
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
zgłoszenia na szkolenie w zakresie opieki pielęgniarskiej nad


Explanation:
osobami mającymi trudności w uczeniu się

TLUMACZ77
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
ta

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hamann
1 hr
  -> dziękuję

agree  Polangmar: A może "zgłoszenia do opieki pielęgniarskiej nad osobami mającymi trudności w uczeniu się"?
14 hrs
  -> dziękuję

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podania o pracę - opieka nad osobami mającymi problemy z przyswajaniem wiedzy


Explanation:
obawiam się, że nie da się tego za bardzo skrócić po polsku

Danuta Ruranska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish