KudoZ home » English to Polish » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

Clinical Pastoral Education

Polish translation: kształcenie kapelana szpitalnego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Clinical Pastoral Education
Polish translation:kształcenie kapelana szpitalnego
Entered by: Jolo

16:41 Jul 4, 2008
English to Polish translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / teologia
English term or phrase: Clinical Pastoral Education
transkrypt
SS. Cyril and Methodius Seminary - Orchard Lake, MI;
Program: Master of Divinity;
Spring/Summer
FE609 Parish Experience I credits: 1.00 Earned; 0.00
FE650 Clinical Pastoral Education credits:1.00 Earned:0.00;
Jolo
kształcenie kapelana szpitalnego
Explanation:
albo mniej dosłownie" rola/zadania kapelana szpitalnego
Termin solidnie poparty wystąpieniami w polskich źródłach:
http://tinyurl.com/5jjyk2
Selected response from:

Tomasz Poplawski
Grading comment
Bardzo dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kształcenie kapelana szpitalnego
Tomasz Poplawski
3 -1Formacja Pastoralno-Kliniczna
Jarosław Napierała


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
clinical pastoral education
kształcenie kapelana szpitalnego


Explanation:
albo mniej dosłownie" rola/zadania kapelana szpitalnego
Termin solidnie poparty wystąpieniami w polskich źródłach:
http://tinyurl.com/5jjyk2

Tomasz Poplawski
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 51
Grading comment
Bardzo dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski
19 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
clinical pastoral education
Formacja Pastoralno-Kliniczna


Explanation:
w zasadzie chodzi o to, o czym pisze T.P., ale podaję jednak, z czym się zetknąłem:


http://209.85.135.104/search?q=cache:vdkO8ZPFTZUJ:www.hospic...

Jarosław Napierała
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=formacja // nie należy bezkrytycznie podawac linków do wszyskiego znlelezionego w Internecie; skoro podajesz takie tłumaczenie, najwyraźniej uwazasz je za właściwe
19 hrs
  -> ja nie podałem własnego "wypieku", ale link do informacji o wykorzystywanej przez zainteresowane tematem osoby nazwy własnej