KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

sodiumlaurylethersulfate, 2 moles eo, 28% in water

Polish translation: niżej


16:30 May 16, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: sodiumlaurylethersulfate, 2 moles eo, 28% in water
sodiumlaurylethersulfate, 2 moles eo, 28% in water

Składnik jakegoś WCŻELA :)
SATRO
Poland
Polish translation:niżej
Explanation:
28% roztwór wodny soli sodowej siarczanowanego alkoholu laurylowego oksyetylenowanego 2 molami tlenku etylenu

o tak
http://www.apola.pl/pl/produkty/marlinat.html

- ta substancja to inaczej Sodium Laureth Sulfate
"A variation of SLS is SODIUM LAURETH SULFATE (Sodium Lauryl Ether Sulfate- SLES)."
http://www.healthy-communications.com/slsmostdangerousirrita...
Selected response from:

leff
Grading comment
THX!!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1niżej
leff
3 -1siarczan sodowy eteru laurylowego, 2 mole tlenku etylenu, 28% roztwór wodny
Krzysztof Bandurski
2 -1niżej
Michal Berski


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
niżej


Explanation:
laurylosiarczan sodowy/sodu, 2 mole

co znaczy eo - nistety nie wiem:(

Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 131

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Krzysztof Bandurski: laurylsulphate = laurylethersulphate?
2 mins

disagree  leff: gdzieś Ci ether wcięło
8 mins
  -> faktycznie, się zapodziało:((

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
siarczan sodowy eteru laurylowego, 2 mole tlenku etylenu, 28% roztwór wodny


Explanation:
jeżeli wierzyć temu, co kiedy¶ było w kudozie..

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2005-05-16 16:55:43 GMT)
--------------------------------------------------

albo oksyetylenowany 2 molami tlenku etylenu

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2005-05-16 16:58:50 GMT)
--------------------------------------------------

Michal Berski: eo znaczy wła¶nie ethylene oxide chyba? czyli tlenek etylenu?


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&rls=org.m...
Krzysztof Bandurski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: na pewno nie tlenku etylenu
5 mins
  -> no nie, oksyetylenowany 2 molami tlenku etylenu może?

neutral  leff: a ten link to czego ma dowodzić? bo że raczej nie o tlenek etylenu chodzi, to inna sprawa
13 mins
  -> tego, że kiedy¶ już było takie pytanie, ale gdzie¶ je wcięło - chyba link jest za długi - można wpisać w google: siarczan laurylowego

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
niżej


Explanation:
28% roztwór wodny soli sodowej siarczanowanego alkoholu laurylowego oksyetylenowanego 2 molami tlenku etylenu

o tak
http://www.apola.pl/pl/produkty/marlinat.html

- ta substancja to inaczej Sodium Laureth Sulfate
"A variation of SLS is SODIUM LAURETH SULFATE (Sodium Lauryl Ether Sulfate- SLES)."
http://www.healthy-communications.com/slsmostdangerousirrita...

leff
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1087
Grading comment
THX!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krzysztof Bandurski: to będzie to - ale chociaż z tlenkiem etylenu trafiłem :)
1 hr
  -> ano trafiłeś, nie mówię nie ;)