KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

substituted phenol

Polish translation: fenol podstawiony


16:34 Feb 24, 2006
English to Polish translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / materiały pędne i smary
English term or phrase: substituted phenol
"Alkyl esters of substituted phenol" - składnik oleju.

Że to estry alkilowe, to doszedłem, ale dalej....;-( Dawno już ta chemia w szkole była.
M
maciejm
Poland
Polish translation:fenol podstawiony
Explanation:
pochodne to określenie chyba bardziej ogólne

W reakcji tej powstają podstawione fenole. (http://nauka-polska.pl/raporty/opisy/synaba/102000/sn102846....
Selected response from:

jacek o
Grading comment
Dziękuję serdecznie,
M
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5fenol podstawionyjacek o
5pochodne fenolu
Witold Hrycyk


Discussion entries: 4





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pochodne fenolu


Explanation:
Podstawienie w pierścieniu fenolowym daje pochodną fenolu.

Witold Hrycyk
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 51

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
fenol podstawiony


Explanation:
pochodne to określenie chyba bardziej ogólne

W reakcji tej powstają podstawione fenole. (http://nauka-polska.pl/raporty/opisy/synaba/102000/sn102846....

jacek o
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 826
Grading comment
Dziękuję serdecznie,
M

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Baka
6 mins

agree  Piotr Sawiec
11 mins

agree  Marimba: estry alkilowe podstawionego fenolu
2 hrs

agree  BTS COGITO: estry alkilowe podstawionego fenolu
2 hrs

agree  leff: zdecydowanie
6 hrs