KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

validation method

Polish translation: metoda walidacji


09:10 Mar 14, 2007
English to Polish translations [PRO]
Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: validation method
Certyfikat hiszpański

Dilution / neutralisation validation method
ZenonStyczyrz
Polish translation:metoda walidacji
Explanation:
walidacja to sprawdzanie, czy dana metoda/proces jest wiarygodna, nadaje się do czegoś, tutaj np. do rozpuszczania, czy zobojętniania/neutralizacji jakiegoś związku. Walidację można prowadzić kilkoma metodami.
Selected response from:

Piotr Sawiec
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2metoda walidacji
Piotr Sawiec
4walidacja procesu neutralizacjiWitold Palka
3 -1metoda (sposób) przywróceniarobwoj


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
metoda (sposób) przywrócenia


Explanation:
jest podobne hasło w słowniku chemicznym

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 149

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: zupełnie nie
4 hrs

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
walidacja procesu neutralizacji


Explanation:
albo test procesu, metoda testowa procesu neutralizacji

Witold Palka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
metoda walidacji


Explanation:
walidacja to sprawdzanie, czy dana metoda/proces jest wiarygodna, nadaje się do czegoś, tutaj np. do rozpuszczania, czy zobojętniania/neutralizacji jakiegoś związku. Walidację można prowadzić kilkoma metodami.

Piotr Sawiec
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 145
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski
2 hrs

agree  kasianat
21 hrs