KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

completion aid

Polish translation: Środki pomocnicze i produkty do wykończania papieru


15:54 Jul 5, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / produkcja papieru
English term or phrase: completion aid
Chyba jest to jakaś substancja. Mam tabelę z wyrwanymi zdaniami, wyrażeniami i częściami zdań z opisów jakichś substancji chemicznych używanych przy produkcji papieru . Głównie chodzi o to, jak szkodliwe są one dla zdrowia . Akurat przy tym haśle nie ma nic.
M
maciejm
Poland
Polish translation:Środki pomocnicze i produkty do wykończania papieru
Explanation:
Środki pomocnicze i produkty do wykańczania papieru. Syntetyczne, anionowe i kationowe środki zaklejające, środki retencyjne na bazie poliamidoaminy, ...
www.papier.bayer.com.pl/?i=1
w tekście jest wykAnczania, ale za to tłumacza po nerkach twardym kijem
Selected response from:

bartek
Grading comment
To chyba będzie to. Dzięk ju as usual. M;-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Środki pomocnicze i produkty do wykończania papieru
bartek
3wypełniacz
M.A.B.


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wypełniacz


Explanation:
Może tak spróbować?

M.A.B.
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 102

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Środki pomocnicze i produkty do wykończania papieru


Explanation:
Środki pomocnicze i produkty do wykańczania papieru. Syntetyczne, anionowe i kationowe środki zaklejające, środki retencyjne na bazie poliamidoaminy, ...
www.papier.bayer.com.pl/?i=1
w tekście jest wykAnczania, ale za to tłumacza po nerkach twardym kijem

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 357
Grading comment
To chyba będzie to. Dzięk ju as usual. M;-)