KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

utility specialty chemicals

Polish translation: materiały eksploatacyjne - środki chemiczne.


11:59 Jun 3, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / chemicals
English term or phrase: utility specialty chemicals
a supplier delivers power plant, water treatment and utility specialty chemicals
RayWinstone
Polish translation:materiały eksploatacyjne - środki chemiczne.
Explanation:
Chyba nie jest to do końca szczęśliwe sformułowanie (myślę o oryginale).

Propozycja.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-03 12:10:19 (GMT)
--------------------------------------------------

ew. specjalistyczne materiały eksploatacyjne.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4materiały eksploatacyjne - środki chemiczne.
Andrzej Lejman
2 -1komunalne chemikalia wysokowarto¶ciowe/specjalnePiotr Kurek


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
materiały eksploatacyjne - środki chemiczne.


Explanation:
Chyba nie jest to do końca szczęśliwe sformułowanie (myślę o oryginale).

Propozycja.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-03 12:10:19 (GMT)
--------------------------------------------------

ew. specjalistyczne materiały eksploatacyjne.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 60

10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
komunalne chemikalia wysokowarto¶ciowe/specjalne


Explanation:
Propozycja

Piotr Kurek
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: no chyba nie
1 min