KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

laser particle analysis

Polish translation: laserowa analiza cząstek zanieczyszczeń


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:laser particle analysis
Polish translation:laserowa analiza cząstek zanieczyszczeń
Entered by: Polangmar

12:35 Oct 27, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: laser particle analysis
Do you know what’s in your cooling water?
Find out by asking for an independent laser particle analysis
Anna Adamczak
Poland
laserowa analiza cząstek zanieczyszczeń
Explanation:
http://tinyurl.com/2f3hfl
http://tinyurl.com/24wbg8

Moim zdaniem, doprezyzowanie ("zanieczyszczeń") jest niezbędne, gdyż analiza cząstek kojarzy się z chemią cząstek elementarnych.
http://tinyurl.com/2d72a7

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2007-10-27 13:13:22 GMT)
--------------------------------------------------

Miałem napisać: "...z fizyką cząstek elementarnych."
http://tinyurl.com/26xwu3
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4laserowa analiza cząstek zanieczyszczeńPolangmar
3laserowa analiza cząsteczek
EnglishDirect


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
laserowa analiza cząsteczek


Explanation:
sugestia

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-10-27 12:40:31 GMT)
--------------------------------------------------

zp.univ.szczecin.pl/PRZETARGI/20070705/oferta.doc

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2007-10-27 12:44:59 GMT)
--------------------------------------------------

mówi się też o laserowej spektroskopii cząsteczek

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2007-10-27 12:46:18 GMT)
--------------------------------------------------

users.uj.edu.pl/~ufkopers/luk/research_pol.htm



EnglishDirect
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.: Wg mnie CZĄSTEK, bo cząsteczki to molecules.
16 mins
  -> Dziękuję.

disagree  Polangmar: Tylko cząstek. "Disagree" za zgadywanie - wystarczyło otworzyć słownik. // Proszę bardzo - w takim razie dodam jeszcze, że tu chodzi o filtrację, nie o spektroskopię. Pozdrawiam.
20 mins
  -> Witam. Pozdrawiam i dziękuję za tę uwagę.

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
laserowa analiza cząstek zanieczyszczeń


Explanation:
http://tinyurl.com/2f3hfl
http://tinyurl.com/24wbg8

Moim zdaniem, doprezyzowanie ("zanieczyszczeń") jest niezbędne, gdyż analiza cząstek kojarzy się z chemią cząstek elementarnych.
http://tinyurl.com/2d72a7

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2007-10-27 13:13:22 GMT)
--------------------------------------------------

Miałem napisać: "...z fizyką cząstek elementarnych."
http://tinyurl.com/26xwu3

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1719
Grading comment
dziekuje