KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

solution of 70% alcohol in water

Polish translation: 70-procentowy roztwór alkoholu


08:53 Sep 6, 2008
English to Polish translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: solution of 70% alcohol in water
Kontekst:

Surface-clean

Use a soft cloth dampened with either a commercial, nonabrasive cleaner, or a solution of 70% alcohol in water.

dziękuję za wszelka pomoc
Danuta Michelsen
Polish translation:70-procentowy roztwór alkoholu
Explanation:
lub
70-procentowy wodny roztwór alkoholu
Selected response from:

Bubz
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
470-procentowy wodny roztwór alkoholu/70-procentowy roztwór alkoholu i wody (w wodzie)Mateusz Wawrzyniak
3 +170-procentowy roztwór alkoholuBubz
3roztwór 70 % alkoholu w wodziePeter Kissik


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
roztwór 70 % alkoholu w wodzie


Explanation:
Moze to wystarczy...

Peter Kissik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
70-procentowy roztwór alkoholu


Explanation:
lub
70-procentowy wodny roztwór alkoholu


    Reference: http://www.google.co.nz/search?hl=en&rlz=1T4SKPB_enNZ227NZ22...
Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jakub Prachowski: to śliwowica. poza tym wydaje mi się, ze "70%" odnosi się do alkoholu, nie roztworu
54 mins
  -> Gdzie tu śliwki? Zmieszaj 70 % alkoholu (nie pisza czy to śliwowicy czy Żubrówki) i 30 % wody, zamocz w tym roztworze szmatke i szoruj.

agree  Polangmar: 70-procentowy wodny roztwór alkoholu
15 hrs
  -> Dziękuję :-)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
70-procentowy wodny roztwór alkoholu/70-procentowy roztwór alkoholu i wody (w wodzie)


Explanation:
Zebrałem obie odpowiedzi w jedną, wydającą mi się najwłaściwszą, całość, podając sformułowania faktycznie używane w nauce chemii.

Mateusz Wawrzyniak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: 1. "70-procentowy wodny roztwór alkoholu" Zgadza się pzy każdym powtórzeniu. 2. "70-procentowy roztwór alkoholu i wody" Niejasne. 3. "roztwór alkoholu i wody w wodzie" ???
12 hrs
  -> 3. roztwór alkoholu w wodzie (bez i wody)

neutral  Bubz: "Zebranie" odpowiedzi jest OK jezeli nastepuje jakas modyfikacja - pierwsza z Twoich wersji zostala juz podana w identycznej formie || ok
1 day8 hrs
  -> w takim razie przepraszam