KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

reactive hot melt silicone

Polish translation: reaktywny termotopliwy, wysokotemperaturowy silikon


06:34 Feb 17, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / sealants, adhesives
English term or phrase: reactive hot melt silicone
Reactive hot-melt silicone technology ensures high green strength which can enhance productivity, improve quality and cut costs in industrial assembly applications.
Piotr Bienkowski
Poland
Polish translation:reaktywny termotopliwy, wysokotemperaturowy silikon
Explanation:
rodzaj substancji termoplastycznej, która w wysokiej temperaturze jest w stanie ciekłym i zastygając szybko wiąże ze sobą różne podłoża.

Zwrot "hot-melt silicone technology" można te z przetłumaczyć jako " Technologia nakładania silikonu na gorąco.
Selected response from:

Barbara Bereza
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2reaktywny termotopliwy, wysokotemperaturowy silikon
Barbara Bereza
1topliwy
Mariusz Lewandowski


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
topliwy


Explanation:
Hot-melt adhesive = klej topliwy, tak piszemy w tej branży. Może z silikonem jest podobnie.
HTH

Mariusz Lewandowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
reaktywny termotopliwy, wysokotemperaturowy silikon


Explanation:
rodzaj substancji termoplastycznej, która w wysokiej temperaturze jest w stanie ciekłym i zastygając szybko wiąże ze sobą różne podłoża.

Zwrot "hot-melt silicone technology" można te z przetłumaczyć jako " Technologia nakładania silikonu na gorąco.

Example sentence(s):
  • Kleje termotopliwe Jet-Melt występują w dwóch postaciach wysoko (Hot Melt) i nisko (Low Melt) temperaturowej.
  • Hot Melt to: proces nakładania kleju, nakładania na gorąco (gorąco-stopić).

    Reference: http://www.progres3m.com.pl/tasmy_kleje22.htm
    Reference: http://hotmelt-support.blogspot.com/
Barbara Bereza
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jacek o: bez 'wysokotemperaturowy'
52 mins

agree  Polangmar
16 hrs