KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

flowables

Polish translation: substancje płynne (ciekłe)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flowables
Polish translation:substancje płynne (ciekłe)
Entered by: Slavo

22:25 Mar 9, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: flowables
chemistry
julia
substancje płynne (ciekłe)
Explanation:
tak mi się wydaje...ale pewności nie mam...tak by wynikało z kontekstu
Selected response from:

Slavo
Grading comment
Dziekuję, też mi się tak wydawało, ale nic zgrabniejszego nie wymyśliłam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4substancje zdolne do płynięciabarwin
3substancje płynne (ciekłe)
Slavo


Discussion entries: 2





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
substancje płynne (ciekłe)


Explanation:
tak mi się wydaje...ale pewności nie mam...tak by wynikało z kontekstu

Slavo
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuję, też mi się tak wydawało, ale nic zgrabniejszego nie wymyśliłam.

2 days1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
substancje zdolne do płynięcia


Explanation:
a więc nas pewno płyny (to nie tylko ciecze lecz i gazy), lecz również 'dry flowables', które zachowuja się jak płyny, lecz stanowią bardzo miałko rozdrobnione cząstki stałe. Te suche substancje moga tez być zawieszone w cieczy, co ułatwia płynięcie, jednak najwyraźniej tu nie o nie chodzi.

Zgrabniejszej polskiej nazwy niestety nie znam.

barwin
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 21