KudoZ home » English to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

aromatic hydroxylation

Polish translation: hydroksylacja pierścieniowa


10:58 Feb 14, 2005
English to Polish translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: aromatic hydroxylation
Fragment charakterystyki leku - X is metabolized by aromatic hydroxylation.
Nie wiem czemu ale hydroksylacja aromatyczna mi się nie podoba.
xxxOTMed
Poland
Polish translation:hydroksylacja pierścieniowa
Explanation:
a tak?
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
dzięki - obie podpowiedzi równo cenne, przyznaję punkt pierwszemu odpowiadającemu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4hydroksylacja pierścieniowa
leff
3hydroksylacja pierścieniowa
Michal Berski


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hydroksylacja pierścieniowa


Explanation:
a tak?


Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 131
Grading comment
dzięki - obie podpowiedzi równo cenne, przyznaję punkt pierwszemu odpowiadającemu

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hydroksylacja pierścieniowa


Explanation:
a tak ładniej? ;-)
"Główne drogi jej metabolizmu to: oksydatywna dezaminacja do fenyloacetonu, hydroksylacja pierścieniowa do p - hydroksyamfetaminy"
http://www.waldi.and.pl/newbelfer/index.php?p=artykul7

leff
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1087