KudoZ home » English to Polish » Cinema, Film, TV, Drama

the placenta, it's still in the sack

Polish translation: łożysko się jeszcze nie urodziło


12:47 May 24, 2005
English to Polish translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: the placenta, it's still in the sack
placenta to lozysko, ale jak reszta? Lozysko jest wciaz w macicy? Czy cos w tym stylu?
jodelka
Polish translation:łożysko się jeszcze nie urodziło
Explanation:
A ja w taki sposób
Selected response from:

ZenonStyczyrz
Grading comment
Wole ten sposob. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3łożysko się jeszcze nie urodziło
ZenonStyczyrz
3łożysko jeszcze nie wyszłoJoanna Borowska


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
łożysko jeszcze nie wyszło


Explanation:
sack to vagina wg Cassell's Dictionary of Slang

Wszelkie twory po polsku, które przychodz± mi do głowy, jako¶ mi nie pasuj±, dlatego proponuję tak± wersję- może nie jest to slang, ale profesjonalny język medyczny też nie. "Sack" nie jest wspomniana, ale chyba je¶li łożysko nie wyszło, to wiadomo gdzie jest :o)

Joanna Borowska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 113

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
łożysko się jeszcze nie urodziło


Explanation:
A ja w taki sposób

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Wole ten sposob. :)