KudoZ home » English to Polish » Cinema, Film, TV, Drama

positive print

Polish translation: pozytyw, kopia


11:53 Jun 22, 2005
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: positive print
ten sam kontekst co poprzednio
pidzej
Poland
Polish translation:pozytyw, kopia
Explanation:
GB - print copy
słownik terminów film, tel i video
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
poszło!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2pozytyw, kopia
Adam Lankamer
4kopia pozytywowa
Rafal Korycinski


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pozytyw, kopia


Explanation:
GB - print copy
słownik terminów film, tel i video

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 96
Grading comment
poszło!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Infotradus
28 mins

agree  joannap
2 hrs

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kopia pozytywowa


Explanation:
W przeciwieństwe do negatywu.
W bardziej swobodnym języku wystarczy (jak to napisał pidzej) powiedzieć "pozytyw" albo "kopia filmu" a czasem nawet "kopia" (Do dystrybucji przygotowano 100 kopii filmu)

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2005-06-22 12:14:57 GMT)
--------------------------------------------------

Ooops, oczywiście jak to napisał Adam. Przepraszam Adama.


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&biw=772&q=%22kopia+pozytyw...
Rafal Korycinski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20