KudoZ home » English to Polish » Cinema, Film, TV, Drama

The guy who found our facilities up to code.

Polish translation: ten, który ocenił, że spełniamy standardy


21:27 Aug 2, 2006
English to Polish translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: The guy who found our facilities up to code.
X: Oh, the health inspector said…
Y: Ooh… that guy you had pay us a surprise visit.
X: Right.
Y: The guy who found our facilities up to code.
jodelka
Polish translation:ten, który ocenił, że spełniamy standardy
Explanation:
inna wersja

ew. bardziej kolokwialnie: ten, który stwierdził, że u nas wszystko gra/OK
Selected response from:

Joanna Borowska
Poland
Grading comment
Dzieki ryfka!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1facet, który stwierdził, że u nas jest wszystko w porządku
bartek
3ten, który ocenił, że spełniamy standardyJoanna Borowska


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
the guy who found our facilities up to code.
facet, który stwierdził, że u nas jest wszystko w porządku


Explanation:
facet, który stwierdził, że w naszym ........... (wpisujesz, co to było - firma/ obiekty/ zakład/ ośrodek) wszystko jest zgodnie z przepisami

Pierwsza odpowiedz to krotka wersja na Twoje znaki obliczona

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 161

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IwonaASzymaniak
6 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
the guy who found our facilities up to code.
ten, który ocenił, że spełniamy standardy


Explanation:
inna wersja

ew. bardziej kolokwialnie: ten, który stwierdził, że u nas wszystko gra/OK

Joanna Borowska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 113
Grading comment
Dzieki ryfka!