KudoZ home » English to Polish » Cinema, Film, TV, Drama

decelerator

Polish translation: decelerator


19:37 Aug 9, 2006
English to Polish translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama / stunts
English term or phrase: decelerator
chodzi o rodzaj liny, jakiej używają w scenach kaskaderskich

przykład takiego "deceleratora":
"Fan Descender
which can drop you at any given speed
from any height."

czy ktoś wie albo ma pomysł na to?
*eva*
United Kingdom
Polish translation:decelerator
Explanation:
Przeciwieństwo akceleratora. Tak się składa, że po polsku i angielski tak samo się to pisze. Patrz link.
Selected response from:

DarekS
Grading comment
Obie odpowiedzi równie dobre, a muszę zamknąć pytanie :((( Więc kto pierwszy... Dziękuję obu panom!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4spowalniacz
Scherzando
4decelerator
DarekS


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
decelerator


Explanation:
Przeciwieństwo akceleratora. Tak się składa, że po polsku i angielski tak samo się to pisze. Patrz link.


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=decelerator+akcelerator+...
DarekS
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Obie odpowiedzi równie dobre, a muszę zamknąć pytanie :((( Więc kto pierwszy... Dziękuję obu panom!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spowalniacz


Explanation:
? Jest taki termin w j.polskim

Scherzando
Native speaker of: Native in PolishPolish