KudoZ home » English to Polish » Cinema, Film, TV, Drama

Those involved paniqued and the resulting mess...

Polish translation: Zamieszane osoby wpadły w popłoch, a powstały zamęt ...


13:21 Sep 11, 2006
English to Polish translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: Those involved paniqued and the resulting mess...
Z filmu o smierci Marilyn Monroe: So why do the mystery lives one. Because Bob Kennedy was there. And all traces of his visit had to be eliminated. But those involved paniqued and the resulting mess had to be concealed.
jodelka
Polish translation:Zamieszane osoby wpadły w popłoch, a powstały zamęt ...
Explanation:
Zamieszane osoby - uczestnicy wydarzeń, zainteresowani
zamęt - zamieszanie
propozycja myslalam ze chodzi o ten fragment


--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2006-09-11 13:42:10 GMT)
--------------------------------------------------

Dlaczego ta śmierć jest ciągle owiana tajemnicą? (Dlaczego jej śmierć ciągle spowija tajemnica lub pozostaje niwwyjaśniona). Bo był tam B. K. I trzeba było usunąć wszelkie ślady jego bytności. (LUB) Bo trzeba trzeba było usunąć wszelkie ślady bytności B. K. , a uczetnicy tych wydarzeń wpadli w popłoch i woleli ukryć cały ten zamęt, zamieszanie i j.w.
Selected response from:

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Zamieszane osoby wpadły w popłoch, a powstały zamęt ...
IwonaASzymaniak
3nizej:
Joanna Carroll


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
those involved paniqued and the resulting mess...
nizej:


Explanation:
Nalezalo ukryc/zatuszowac nieprzyjemnosci wynikle/spowodowane panika, jaka ogarnela tych, ktorzy byli w to zamieszani.

np. tak...

Joanna Carroll
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
those involved paniqued and the resulting mess...
Zamieszane osoby wpadły w popłoch, a powstały zamęt ...


Explanation:
Zamieszane osoby - uczestnicy wydarzeń, zainteresowani
zamęt - zamieszanie
propozycja myslalam ze chodzi o ten fragment


--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2006-09-11 13:42:10 GMT)
--------------------------------------------------

Dlaczego ta śmierć jest ciągle owiana tajemnicą? (Dlaczego jej śmierć ciągle spowija tajemnica lub pozostaje niwwyjaśniona). Bo był tam B. K. I trzeba było usunąć wszelkie ślady jego bytności. (LUB) Bo trzeba trzeba było usunąć wszelkie ślady bytności B. K. , a uczetnicy tych wydarzeń wpadli w popłoch i woleli ukryć cały ten zamęt, zamieszanie i j.w.

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 43
Grading comment
Dziekuje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato: Z jednym zastrzeżeniem: tu chodzi o coś gorszego niż zamęt: skandal.
8 hrs
  -> dzięki :)