KudoZ home » English to Polish » Cinema, Film, TV, Drama

Sex Crime Division

Polish translation: Wydział Przestępstw na Tle Seksualnym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Sex Crime Division
Polish translation:Wydział Przestępstw na Tle Seksualnym
Entered by: Wojciech Kutta

05:57 Feb 20, 2007
English to Polish translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: Sex Crime Division
A ten wydzial?
jodelka
Wydział Przestępstw na Tle Seksualnym
Explanation:
Równie oryginalne, jak "Centralne Magazyny Miodu Pitnego i Smarowanego na Chlebek" :-)
Selected response from:

Wojciech Kutta
Grading comment
Dzieki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7Wydział Przestępstw na Tle Seksualnym
Wojciech Kutta
4Wydział Przestępstw Seksualnychyastee


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
sex crime division
Wydział Przestępstw na Tle Seksualnym


Explanation:
Równie oryginalne, jak "Centralne Magazyny Miodu Pitnego i Smarowanego na Chlebek" :-)

Wojciech Kutta
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dzieki :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marquis: Dokładnie, ale o miodzie nie słyszałam :-) :-) Bomba, czytałam, ale widocznie nie wszystkie :-)
14 mins
  -> Trzeba czytać przygody Tytusa, Romka i A'Tomka - POLECAM :-))

agree  Vanda Nissen
2 hrs
  -> thanks

agree  Michal Berski: A to nie były "Centralne Piwnice Miodu...?"
3 hrs
  -> Może, to było jednak "parę" lat temu :-) Oczywiście mam na myśli pierwsze wydanie tej serii.

agree  M. Anna Kańduła
3 hrs
  -> dzięki

agree  mdarron
5 hrs
  -> dzięki

agree  legato
13 hrs
  -> dzięki

agree  Paunitka
17 hrs
  -> dzięki

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sex crime division
Wydział Przestępstw Seksualnych


Explanation:
proponuję szerzej i dosłowniej. Nie tylko na tle - np. rabunek na tle seksualnym, ale również przestępstw "czysto" seksualnych - czyny pedofilne, kazirodcze, gwałty itp.

yastee
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8