KudoZ home » English to Polish » Cinema, Film, TV, Drama

National Crime Index

Polish translation: Krajowy Rejestr Karny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:National Crime Index
Polish translation:Krajowy Rejestr Karny
Entered by: jodelka

06:29 Mar 5, 2007
English to Polish translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: National Crime Index
Jakies pomysly?
jodelka
Krajowy Rejestr Karny
Explanation:
Krajowy Rejestr Karny (KRK) - to instytucja, której zadaniem jest prowadzenie stale aktualizowanej bazy danych dotyczącej karanych osób i podmiotów zbiorowych. Powołana została na podstawie ustawy z dnia 24 maja 2000 r. o Krajowym Rejestrze Karnym (Dz.U. Nr 50, poz. 580 ze zm.) i zastąpiła wcześniej działający Centralny Rejestr Skazanych (CRS).

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-05 07:56:28 GMT)
--------------------------------------------------

http://tiny.pl/cfv4
Selected response from:

allp
Poland
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Krajowy Rejestr Karny
allp
4 +1krajowy wskaźnik przestępczości
Icing


Discussion entries: 3





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
national crime index
krajowy wskaźnik przestępczości


Explanation:
Przy czym warto podkreślić, że średni krajowy wskaźnik wzrostu przestępczości był wyższy o 1,8% od uzyskanego przez KSP.
http://www.um.warszawa.pl/v_syrenka/samorzad/?dzial=protokol...

Icing
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pidzej
3684 days

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
national crime index
Krajowy Rejestr Karny


Explanation:
Krajowy Rejestr Karny (KRK) - to instytucja, której zadaniem jest prowadzenie stale aktualizowanej bazy danych dotyczącej karanych osób i podmiotów zbiorowych. Powołana została na podstawie ustawy z dnia 24 maja 2000 r. o Krajowym Rejestrze Karnym (Dz.U. Nr 50, poz. 580 ze zm.) i zastąpiła wcześniej działający Centralny Rejestr Skazanych (CRS).

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-05 07:56:28 GMT)
--------------------------------------------------

http://tiny.pl/cfv4


    Reference: http://tiny.pl/cfvd
allp
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 111
Grading comment
Dziekuje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka
1 hr
  -> dzięki