KudoZ home » English to Polish » Cinema, Film, TV, Drama

nuchal crest of the skull

Polish translation: niżej


11:45 Mar 28, 2007
English to Polish translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama / medicine
English term or phrase: nuchal crest of the skull
jw.
jodelka
Polish translation:niżej
Explanation:
możliwości są dwie:
Grzebień potyliczny czaszki - dość wyraźna struktura na potylicy ułożona w pionie (raczej to)
kresa karkowa (górna lub dolna) - struktura parzysta w postaci drobnych poziomych listewek odchodzących na boki od guzowatości potylicznych
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
Dzieki za dokladne wyjasnienie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4niżej
Michal Berski
3 -1grzebień karkowy czaszki
Wojciech Kutta


Discussion entries: 1





  

Answers


57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
grzebień karkowy czaszki


Explanation:
Nie jestem pewien, z podobnym terminem spotkałem się przy tłumaczeniu opisu kontuzji.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-28 12:52:29 GMT)
--------------------------------------------------

Zapomniałem dodać, że chodzi o czaszkę królika :-)

Wojciech Kutta
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Tu chodzi o czlowieka - na googlu tez ta polska nazwa pokazuje tylko w wynikach zwierzeta :(


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: u człowieka nie ma takiej struktury
2 hrs
  -> No a co ja dopisałem pod spodem!!!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niżej


Explanation:
możliwości są dwie:
Grzebień potyliczny czaszki - dość wyraźna struktura na potylicy ułożona w pionie (raczej to)
kresa karkowa (górna lub dolna) - struktura parzysta w postaci drobnych poziomych listewek odchodzących na boki od guzowatości potylicznych

Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dzieki za dokladne wyjasnienie!