KudoZ home » English to Polish » Cinema, Film, TV, Drama

crime of perversion

Polish translation: perwersyjna zbrodnia


11:27 Apr 4, 2007
English to Polish translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: crime of perversion
This is a crime of perversion , not passion.
jodelka
Polish translation:perwersyjna zbrodnia
Explanation:
perwersyjna zbrodnia, a nie w afekcie


moze tak????
Selected response from:

Tomasz Chyrzyński
Poland
Grading comment
Po dluzszym zastanowieniu jednak decyduje sie na perwersje, bo nie chodzilo tu o zimna krew ktos mordowal kobiety a potem je rozbieral i tak zostawial.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3perwersyjna zbrodnia
Tomasz Chyrzyński
3morderstwo z zimną krwią, a nie w afekcie
Irena Daniluk
2zbrodnia z lubieżności
tabor


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
perwersyjna zbrodnia


Explanation:
perwersyjna zbrodnia, a nie w afekcie


moze tak????

Tomasz Chyrzyński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Po dluzszym zastanowieniu jednak decyduje sie na perwersje, bo nie chodzilo tu o zimna krew ktos mordowal kobiety a potem je rozbieral i tak zostawial.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Piotr Rypalski: nie chodzi o charakter zbrodni, a o motyw
1 hr
  -> polemizowałbym....

27 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zbrodnia z lubieżności


Explanation:
pierwsze skojarzenie

tabor
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
morderstwo z zimną krwią, a nie w afekcie


Explanation:
zbrodnia umyślna, nie w afekcie

(przestępstwo umyślne),

zależnie od kontekstu - widzę, że tu film, więc proponuję literacko :)
na podstawie:
http://www.angielski.edu.pl/view_law.php.html&id=151

drogą dedukcji, choć z perwersją mam inne skojarzenia.

Irena Daniluk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish