KudoZ home » English to Polish » Cinema, Film, TV, Drama

She's just a boob-job away from being you.

Polish translation: Jeszcze tylko zrobi sobie cycki i będzie dokładnie taka, jak ty.


16:46 Sep 16, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: She's just a boob-job away from being you.
Kłócą się dwie przyjaciółki o to, że jedna z nich dała córce drugiej tabletki antykoncepcyjne. Matka krzyczy: She's just a boob-job away from being you.
boob-job=plastic surgery to enhance breast size
ale całe zdanie??
Dorota Nowakówna
Poland
Polish translation:Jeszcze tylko zrobi sobie cycki i będzie dokładnie taka, jak ty.
Explanation:
nieśmiała próba ;-)
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5Jeszcze tylko zrobi sobie cycki i będzie dokładnie taka, jak ty.
Andrzej Lejman
4Aby wyglądać tak, jak Ty brakuje jej tylko operacji plastycznej piersi.
TechWrite
3niewiele jej trzeba, żeby się do ciebie upodobnić
skisteeps


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
she's just a boob-job away from being you.
Jeszcze tylko zrobi sobie cycki i będzie dokładnie taka, jak ty.


Explanation:
nieśmiała próba ;-)

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 47
Grading comment
Dzięki :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): w ten deseń
12 mins
  -> thx ;-)

agree  Tomasz Poplawski: z ust mi to Waćpan wyjąłeś
21 mins
  -> thx ;-)

agree  zasinska.pl: dobrze brzmi :-)
24 mins
  -> thx ;-)

agree  Michał Szcześniewski: ano:)
1 hr

agree  chomsky
2 hrs

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
she's just a boob-job away from being you.
niewiele jej trzeba, żeby się do ciebie upodobnić


Explanation:
Czyzby "Desperate Housewives"?

skisteeps
Canada
Native speaker of: Native in PolishPolish

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Aby wyglądać tak, jak Ty brakuje jej tylko operacji plastycznej piersi.


Explanation:
Ładna wersja, bez wulgaryzmów... ;)

TechWrite
Israel
Native speaker of: Native in PolishPolish