KudoZ home » English to Polish » Cinema, Film, TV, Drama

theatrical release

Polish translation: wersja kinowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:theatrical release
Polish translation:wersja kinowa
Entered by: Jahny

10:40 Nov 8, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: theatrical release
Umowa dotyczaca projekcji filmów
Zdanie brzmi: "theatrical release of such title". Wczesniej okreslenie to wystepuje do określenia typu filmu:
current features - shall mean current theatrically released motion pictures
Jahny
wersja kinowa
Explanation:
w tym kontekście
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dziekuję za wszystkie odpowiedzi. Do mojego kontekstu ta pasuje najlepiej.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3wersja kinowaMarek Daroszewski (MrMarDar)
4 +1premiera kinowa
Adam Lankamer
4wersja teatralna / sceniczna
bartek
3 +1wydanie kinowe/w wersji kinowej
Maciek Drobka


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
wydanie kinowe/w wersji kinowej


Explanation:
IMO

ew. wersja kinowa, ale to nie zapasuje to wszystkich kontekstów

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 76

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Matwiejczuk
24 mins
  -> dziękuję

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
wersja kinowa


Explanation:
w tym kontekście

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 131
Grading comment
Dziekuję za wszystkie odpowiedzi. Do mojego kontekstu ta pasuje najlepiej.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Matwiejczuk
24 mins
  -> dzięki

agree  Magdalena Wysmyk
36 mins
  -> dzięki

agree  xxxAnnaGalway
10 hrs
  -> dzięki

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wersja teatralna / sceniczna


Explanation:
na oko

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 161

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariusz Moryl: ewentualnie szerokoekranowa, ale nie będę już mnożył propozycji, ta też dobra.
3 hrs

disagree  xxxAnnaGalway: 'theatrical' raczej nie odnosi się tu do teatru
10 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
premiera kinowa


Explanation:
hth

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-11-08 10:45:46 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/2mtnqj

zbitka z date nie pozostawia wątpliwości, że chodzi o wejście do kin

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 96

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato: W tym kontekście
12 hrs