KudoZ home » English to Polish » Cinema, Film, TV, Drama

the little kiss

Polish translation: zwiastun/punkt zaczepienia


23:21 Jan 13, 2008
English to Polish translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: the little kiss
komentarz reżysera do filmu: "I wanted to set up a relationship between Cory Jones, this player on the other team, knowing that they were gonna be
playing again for the championship. So therefore, the little kiss."
drużyna bejsbolowa przygotowuje się do mistrzostw. żeby dać dodatkowy powód, by widzowie jej kibicowali, reżyser chce sprawić, żeby jeden z graczy z przeciwnej drużyny przestał być anonimowy. ale nie mam pojęcia, o czym mowa w sformułowaniu "the little kiss".
Dorota Nowakówna
Poland
Polish translation:zwiastun/punkt zaczepienia
Explanation:
jeśli rzeczywiście nikt tam nikogo nie całuje, to tak jak pisze Edyta, musi być to jakaś sytuacja, która tworzy tło pod przyszły rozwój wypadków, choćby jakiś mało znaczący epizod, cokolwiek.
Selected response from:

allp
Poland
Grading comment
dziękuję serdecznie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ten motyw/to podejście/ta historia/ten wątek/tak wyszłoxxxvenue
4mały ukłon w stronę...legato
3 +1stworzenie pomyslnej sytuacji
Edyta Sawin
3zwiastun/punkt zaczepienia
allp
3stąd ten całus
Przemyslaw Podmostko
3stad ten cmokSylwia Dziuba


Discussion entries: 5





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stad ten cmok


Explanation:
:)

Sylwia Dziuba
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: tylko czemu cmok??


53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stąd ten całus


Explanation:
?

Przemyslaw Podmostko
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Czy to jest odpowiedź na pytanie pytającej?:)
5 mins

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zwiastun/punkt zaczepienia


Explanation:
jeśli rzeczywiście nikt tam nikogo nie całuje, to tak jak pisze Edyta, musi być to jakaś sytuacja, która tworzy tło pod przyszły rozwój wypadków, choćby jakiś mało znaczący epizod, cokolwiek.

allp
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 111
Grading comment
dziękuję serdecznie

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
stworzenie pomyslnej sytuacji


Explanation:
ja mysle, ze w tym przypadku chodzi chyba o to:)

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2008-01-14 13:18:10 GMT)
--------------------------------------------------

zaczatek?

Edyta Sawin
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  allp: zgadzam się z sensem tej odpowiedzi
9 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ten motyw/to podejście/ta historia/ten wątek/tak wyszło


Explanation:
wyjaśnienie motywacji bohatera i zdarzeń

Example sentence(s):
  • He'd wanted to cheat from me after giving me a cold shoulder, hence the little kiss.
xxxvenue
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mały ukłon w stronę...


Explanation:
.

legato
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23