KudoZ home » English to Polish » Cinema, Film, TV, Drama

the final cut together

Polish translation: ostateczna wersja montażowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:the final cut together
Polish translation:ostateczna wersja montażowa
Entered by: lim0nka

18:13 Jan 17, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Cinema, Film, TV, Drama / film
English term or phrase: the final cut together
That gets passed to the editor and that's how we know what's important to us and how we're gonna make it happen...
...when we put the final cut together.

Kontekst ten sam co w poprzednim pytaniu
Dominika Schoenborn
United Kingdom
ostateczna wersja montażowa
Explanation:
zmontować ostateczną wersję montażową

cut - cięcie montażowe, montaż, ostre przejście
final cut - ostateczna wersja montażowa, ostateczne cięcie

czyli całość to: zmontować ostateczną wersję montażową / ostateczne cięcie (bardziej slangowo)

Słownik terminów filmowych, telewizyjnych i wideo


było już
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2ostateczna wersja montażowa
lim0nka
4 +2ostateczny montaż
Andrzej Lejman


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ostateczny montaż


Explanation:
jak sądzę

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Raczynski: tak w ogóle limonka ma rację, ale w w tym teście chodzi o końcowy montaż
49 mins

agree  Andrzej Mierzejewski: ...gdy wykonujemy ostateczny?/końcowy? montaż
2 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
ostateczna wersja montażowa


Explanation:
zmontować ostateczną wersję montażową

cut - cięcie montażowe, montaż, ostre przejście
final cut - ostateczna wersja montażowa, ostateczne cięcie

czyli całość to: zmontować ostateczną wersję montażową / ostateczne cięcie (bardziej slangowo)

Słownik terminów filmowych, telewizyjnych i wideo


było już


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/603416
lim0nka
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 192
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
0 min

agree  joannap
2 hrs