KudoZ home » English to Polish » Cinema, Film, TV, Drama

trick knee

Polish translation: odzywa mi sie kolano


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trick knee
Polish translation:odzywa mi sie kolano
Entered by: Dominika Schoenborn

22:36 Apr 7, 2004
English to Polish translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: trick knee
Is that trick knee bothering you?

Czy to jest 'udawany, pozorowany bol kolana'?
Dominika Schoenborn
United Kingdom
osłabione kolano
Explanation:
dokuczające od czasu do czasu

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2004-04-07 22:40:36 GMT)
--------------------------------------------------

W kościuszce jest tak:
\'I have a trick knee\'- \'czasami odzywa mi się kolano\'
a jedno ze znaczeń \'trick\' w US English to \'osłabiony, felerny, dokuczający od czasu do czasu /zwłaszcza o stawie/
Selected response from:

MonikaSojka
United Kingdom
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2osłabione kolano
MonikaSojka
4 +1słabe kolano
lim0nka
4kłopoty z rzepką
cquest
3dolegajace kolanoJan S


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
słabe kolano


Explanation:
trick
4. Weak, defective, or liable to fail: a trick knee.
http://dictionary.reference.com/search?q=trick

słabe / schorowane / bolące / obolałe / niesprawne
w zależności od kontekstu

lim0nka
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 192

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kornelia Longoria
27 mins

neutral  cquest: może, ale nie koniecznie
2401 days

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
osłabione kolano


Explanation:
dokuczające od czasu do czasu

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2004-04-07 22:40:36 GMT)
--------------------------------------------------

W kościuszce jest tak:
\'I have a trick knee\'- \'czasami odzywa mi się kolano\'
a jedno ze znaczeń \'trick\' w US English to \'osłabiony, felerny, dokuczający od czasu do czasu /zwłaszcza o stawie/

MonikaSojka
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ensor: czy to kolano ciagle ci sie odzywa? ladne!
3 hrs

agree  bartek
7 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dolegajace kolano


Explanation:
cos mi dolega, moje kolano, that is

Jan S
Sweden
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish

2401 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kłopoty z rzepką


Explanation:
coś w stylu: Ciągle masz kłopoty z rzepką?

trick knee = potoczna nazwa zwichniętej/przemieszczonej rzepki kolanowej.

cquest
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 3