KudoZ home » English to Polish » Computers: Hardware

USB floppy drive

Polish translation: Zewnętrzna stacja/napęd dyskietek USB


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:USB floppy drive
Polish translation:Zewnętrzna stacja/napęd dyskietek USB
Entered by: Korkosz

17:26 Apr 22, 2008
English to Polish translations [PRO]
Computers: Hardware
English term or phrase: USB floppy drive
dot. oprzyrządowania komputerowego do kamer termowizyjnych
Korkosz
Zewnętrzna stacja/napęd dyskietek USB
Explanation:
http://www.google.it/search?hl=it&q=zewnetrzna stacja dyskie...

http://www.google.it/search?hl=it&q=zewnetrzny naped dyskiet...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-22 18:35:27 GMT)
--------------------------------------------------

Oto linki google z cudzyslowiem:
http://www.google.it/search?hl=it&q="zewnetrzna stacja dyski...

http://www.google.it/search?hl=it&q="zewnetrzny naped dyskie...
Selected response from:

Anna Marta Chelicka-Bernardo
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1stacja dyskietek USB
Adam Lankamer
4Zewnętrzna stacja/napęd dyskietek USB
Anna Marta Chelicka-Bernardo


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
usb floppy drive
stacja dyskietek USB


Explanation:
http://tinyurl.com/69toj9

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.: O to było pytanie + pierwszeństwo...
19 hrs

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
usb floppy drive
Zewnętrzna stacja/napęd dyskietek USB


Explanation:
http://www.google.it/search?hl=it&q=zewnetrzna stacja dyskie...

http://www.google.it/search?hl=it&q=zewnetrzny naped dyskiet...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-22 18:35:27 GMT)
--------------------------------------------------

Oto linki google z cudzyslowiem:
http://www.google.it/search?hl=it&q="zewnetrzna stacja dyski...

http://www.google.it/search?hl=it&q="zewnetrzny naped dyskie...

Anna Marta Chelicka-Bernardo
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję.
Notes to answerer
Asker: ... I wszystko jasne. Dziękuję.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Adam Lankamer: 1. w pytaniu nie ma mowy o zewnętrznej; z charakteru złącza USB wynika owa "zewnętrzność"; 2. google bez cudzysłowów nie mają sensu; częściej jednak występuje "stacja dyskietek USB" bez "zewnętrzna", czyli tak, jak w mojej propozycji
6 mins
  -> Ad. 1 w j. polskim czesto uzywa sie okreslenia "zewnetrzna" pomimo tego ze z charakteru zlacza wynika "zewnetrznosc": "stacja dyskietek USB": http://www.google.it/search?hl=it&q="stacja dyskietek USB"&m...

neutral  M.A.B.: Zewnętrzna to już niepotrzebny dodatek...
19 hrs