KudoZ home » English to Polish » Computers: Hardware

expansion enclosure

Polish translation: moduł rozszerzeń


11:47 Feb 16, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware
English term or phrase: expansion enclosure
Macierz dyskowa moze byc rozbudowywana przy pomocy "expansion enclosures". Jak to przetlumaczyc? Moduly rozszerzen?
Macieks
Poland
Polish translation:moduł rozszerzeń
Explanation:
Jak nie wiadomo do końca, stosuj określenia możliwie ogólne - zawsze jesteś w stanie to obronić ;-)
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
racja, dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4obudowa rozszerzająca
polskiexpert
4moduł rozszerzeń
Andrzej Lejman


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
moduł rozszerzeń


Explanation:
Jak nie wiadomo do końca, stosuj określenia możliwie ogólne - zawsze jesteś w stanie to obronić ;-)

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 128
Grading comment
racja, dzieki!

1473 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obudowa rozszerzająca


Explanation:
Wg.Dell Polska

moduł rozszerzeń brzmi trochę za ogólnie

http://www1.euro.dell.com/content/products/results.aspx/stor...


    Reference: http://www1.euro.dell.com
polskiexpert
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish