KudoZ home » English to Polish » Computers: Hardware

design margin

Polish translation: kontrola tolerancji


12:08 Feb 22, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware
English term or phrase: design margin
Testowanie sprzetu PC:

"design margin testing" - testowanie rezerw konstrukcyjnych? Brak mi kontekstu, ale wydaje mi sie, ze o to wlasnie chodzic. W szerszym kontekscie mowa o niezawodnosci.
Macieks
Poland
Polish translation:kontrola tolerancji
Explanation:
w kontekscie sprzetu, wydaje się poprawne
Selected response from:

ArturSz
United Kingdom
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kontrola tolerancji
ArturSz
4wspołczynnik bezpieczeństwaA.G.
4weryfikacja nadwyżkowego potencjału układu (systemu)
Adam Lankamer


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
weryfikacja nadwyżkowego potencjału układu (systemu)


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 56

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wspołczynnik bezpieczeństwa


Explanation:

weryfikacja rzeczywistej wartosci współczynnika bezpieczeństwa (ze wzgledu na przyjęte kryterium).
. But the PC operates reliably because engineers realize their components are less than perfect. They design margin into every aspect of the system. ...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 32 mins (2005-02-22 15:41:45 GMT)
--------------------------------------------------

to nie w opozycji do pierszej podpowiedzi, ujęte inaczej

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kontrola tolerancji


Explanation:
w kontekscie sprzetu, wydaje się poprawne


    Reference: http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22kontrola...
ArturSz
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzieki