KudoZ home » English to Polish » Computers: Software

Site

Polish translation: strona


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Site
Polish translation:strona
Entered by: Natalia Kudria

12:01 Jul 17, 2005
English to Polish translations [PRO]
Computers: Software
English term or phrase: Site
Corporate Site of Company
Natalia Kudria
strona
Explanation:
korporacyjna
Oficjalna strona korporacyjna filii w Meksyku. ... Sieciowy katalog produktów i
strona korporacyjna w technicznym stylu. www.caracolonline.com/clientes/ ...
art.webesteem.pl/11/cerriteno.php
Selected response from:

bartek
Grading comment
Thank you everybody!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Główna siedziba Spółki
Andrzej Lejman
4strona
bartek
4portalMarek Daroszewski (MrMarDar)
3strona glówna / startowa firmyJiri Gajda


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
site
strona


Explanation:
korporacyjna
Oficjalna strona korporacyjna filii w Meksyku. ... Sieciowy katalog produktów i
strona korporacyjna w technicznym stylu. www.caracolonline.com/clientes/ ...
art.webesteem.pl/11/cerriteno.php

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 40
Grading comment
Thank you everybody!

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
site
strona glówna / startowa firmy


Explanation:
Strona glówna firmy

Jiri Gajda

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
site
Główna siedziba Spółki


Explanation:
Corporate Site of Company

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2005-07-17 12:11:06 GMT)
--------------------------------------------------

Rzeczywiście, musi rozstrzygnąć kontekst, bo ja wielokrotnie tłumaczyłem XYZ, having main corporate site in New York...

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 210

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TranslateThis
4 hrs

agree  Witold Raczynski
17 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
site
portal


Explanation:
this is a high register word denoting a web site in Polish
e.g.:
Onet.pl - Polski Portal Internetowy
Wiadomości z kraju i ze świata, baza danych firm i instytucji, ogłoszenia, pasaż
handlowy, wyszukiwarka i katalog stron, czat, blog, randki, pogoda, ...
www.onet.pl/

Gazeta.pl - portal internetowy - www.gazeta.pl
Portal, informacje, wyszukiwarka, katalog, forum. Serwisy lokalne w 20 miastach,
serwisy tematyczne - sport, zdrowie, motoryzacja, film, muzyka, ksi żki, ...
www.gazeta.pl/0,0.html

Money.pl - Portal Finansowy nr 1 - wiadomości, notowania, kursy ...
Informacje finansowe z kraju i ze świata. Aktualne i archiwalne: notowania
giełdowe, kursy walut, wskaźniki gospodarcze.
www.money.pl/



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57