KudoZ home » English to Polish » Computers: Software

high standards of uptime

Polish translation: wysokie wartości czasu sprawności


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:high standards of uptime
Polish translation:wysokie wartości czasu sprawności
Entered by: Witold Wiechowski

20:05 Feb 20, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: high standards of uptime
It also helps maintain high standards of uptime and performance on distributed systems in WebSphere-based J2EE environments.
Witold Wiechowski
wysokie poziomy czasu sprawności
Explanation:
http://www.lucent.com.pl/apps/emea/country/countrycenterpl.n...
"Czas sprawności sieci oraz niezawodny dostęp do Internetu są podstawowymi wymaganiami, które stawia się sieciom komórkowym,”
"Sun jest bardzo zadowolony, że nasze produkty pozwalają Lucentowi na osiągnięcie zadowalającego czasu sprawności, wymaganego przez systemy ruchome trzeciej generacji.”


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-20 21:29:24 GMT)
--------------------------------------------------

http://72.14.207.104/search?q=cache:wJiuJRJb6LEJ:cgi.btinfo....
"Czas bezawaryjnej pracy to niezupełnie to samo co uptime (może mylić sie z MTBF). Stąd czas sprawności."

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2006-02-21 08:17:57 GMT)
--------------------------------------------------

wysokie wartości czasu sprawności
Selected response from:

xxxM_M
Grading comment
Dziękuję wszystkim za profesjonalną pomoc. Wszystkie wypowiedzi odzwierciedlają dokładnie moje rozterki. Musiałem pogodzić niechęć do nadętego bełkotu marketingowego z potrzebą możliwie wiernego przekazu myśli autora.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wysokie standardy czasu bezawaryjnej pracy
Adam Lankamer
4długi czas bezawaryjnej pracy
Andrzej Mierzejewski
4wysokie poziomy czasu sprawnościxxxM_M
4zminimalizować czas przestojów
Ryszard Glegola


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zminimalizować czas przestojów


Explanation:
Przekornie - przeczeniem. Sens ten sam. Wysoki poziom bezawaryjności przyszedł mi jeszcze do głowy, ale to nie to samo, bo sprzęt może być wysoce awaryjny i kosztować krocie w utrzymaniu, ale nie mieć (prawie wcale) przestojów.


    Reference: http://www.ibm.com/pl/services/portfolio/its/site.html
    Reference: http://www.nutechsolutions.com.pl/www/sol_prod.asp
Ryszard Glegola
Ireland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wysokie standardy czasu bezawaryjnej pracy


Explanation:
imho

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 104

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katarzyna Landsberg-Polubok
1 hr

neutral  Andrzej Mierzejewski: czy czas można mierzyć w jednostkach "standardy"? Autora tak napisał, ale IMO nie ma potrzeby kalkowania bełkotliwej nowomowy.
11 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wysokie poziomy czasu sprawności


Explanation:
http://www.lucent.com.pl/apps/emea/country/countrycenterpl.n...
"Czas sprawności sieci oraz niezawodny dostęp do Internetu są podstawowymi wymaganiami, które stawia się sieciom komórkowym,”
"Sun jest bardzo zadowolony, że nasze produkty pozwalają Lucentowi na osiągnięcie zadowalającego czasu sprawności, wymaganego przez systemy ruchome trzeciej generacji.”


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-20 21:29:24 GMT)
--------------------------------------------------

http://72.14.207.104/search?q=cache:wJiuJRJb6LEJ:cgi.btinfo....
"Czas bezawaryjnej pracy to niezupełnie to samo co uptime (może mylić sie z MTBF). Stąd czas sprawności."

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2006-02-21 08:17:57 GMT)
--------------------------------------------------

wysokie wartości czasu sprawności

xxxM_M
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 152
Grading comment
Dziękuję wszystkim za profesjonalną pomoc. Wszystkie wypowiedzi odzwierciedlają dokładnie moje rozterki. Musiałem pogodzić niechęć do nadętego bełkotu marketingowego z potrzebą możliwie wiernego przekazu myśli autora.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: czy czas można mierzyć poziomami? IMO nadmiar kalkowania z angielskiego
10 hrs
  -> wysokie wartości …

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
długi czas bezawaryjnej pracy


Explanation:
IMO tyle wystarczy

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16