KudoZ home » English to Polish » Computers: Software

display factor

Polish translation: współczynnik wyświetlania


20:33 Oct 20, 2006
English to Polish translations [PRO]
Computers: Software / statistics
English term or phrase: display factor
If you set a display factor, it is useful to calculate the total of the locally rounded values because the totals (especially those with high display factors) can differ considerably.
Czy to jest to, co widzę, czy też coś innego?
bartek
Polish translation:współczynnik wyświetlania
Explanation:
sensowne w odniesieniu do np. bannerów reklamowych w necie...

http://tinyurl.com/y7c273

a jak nie, to nie wiem!:)
Selected response from:

SlawekW
Grading comment
A co tam. zamknęłam oczy i już :-) Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(wspol)czynnik/wskaznik przedstawienia (na ekranie)
atche84
3współczynnik skalowania
Alex Pszczola
2współczynnik wyświetlania
SlawekW


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(wspol)czynnik/wskaznik przedstawienia (na ekranie)


Explanation:
sposob zwartego przedstawienie b. duzych i b.malych wielkosci - zaokraglic i dalej 0.xxx +E/-E yy (Eyy = 10 do potegi yy)

atche84
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 2

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
współczynnik skalowania


Explanation:
funkcja NUM_SCALE w dokumencie na pierwszej podanie stronie to to samo co scaling factor
NUM_SCALE: display factor = scaling factor

Example sentence(s):
  • Sugerowany współczynnik skalowania pomiędzy sąsiadującymi wskaźnikami na ekranie monitora to 1.5.

    Reference: http://www.sdn.sap.com/irj/servlet/prt/portal/prtroot/docs/l...
    Reference: http://https://www.sdn.sap.com/irj/servlet/prt/portal/prtroo...
Alex Pszczola
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
współczynnik wyświetlania


Explanation:
sensowne w odniesieniu do np. bannerów reklamowych w necie...

http://tinyurl.com/y7c273

a jak nie, to nie wiem!:)

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
A co tam. zamknęłam oczy i już :-) Dzięki :-)