KudoZ home » English to Polish » Computers: Software

audit trail

Polish translation: dziennik nadzoru


16:26 Mar 31, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / nazwa elementu aplikacji
English term or phrase: audit trail
Adding or deleting an outcome is stored in the audit trail.
Michal Berski
Poland
Polish translation:dziennik nadzoru
Explanation:
taki termin znalazłem, jest więcej podobnych znaczeń, wybór należy do ciebie. znaczeń szukać tu:
http://www.idg.pl/slownik/termin_info.asp?id=35369

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2007-03-31 17:16:23 GMT)
--------------------------------------------------

to ja w takim razie moge zaproponować opozycję:
zapis przebiegu zdarzeń (audit trail) vs. dziennik kontroli (audit log)
Selected response from:

Janusz Kaminski
Latvia
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Ścieżka audytuYaroslav Fedevych
4dziennik nadzoruJanusz Kaminski


Discussion entries: 5





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dziennik nadzoru


Explanation:
taki termin znalazłem, jest więcej podobnych znaczeń, wybór należy do ciebie. znaczeń szukać tu:
http://www.idg.pl/slownik/termin_info.asp?id=35369

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2007-03-31 17:16:23 GMT)
--------------------------------------------------

to ja w takim razie moge zaproponować opozycję:
zapis przebiegu zdarzeń (audit trail) vs. dziennik kontroli (audit log)

Janusz Kaminski
Latvia
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki
Notes to answerer
Asker: ale w aplikacji jest jeszcze osobno audit log?

Asker: Audit report też jest, jako inna pozycja


1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ścieżka audytu


Explanation:
Chociaż tutaj chodzi o termin komputerowy, sądzę jednak, że z powodu przerażającej podobności tych czynności do siebie należy to przetłumaczyć właśnie tak, nie wymyślając czegoś osobnego.

Yaroslav Fedevych
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian