KudoZ home » English to Polish » Computers: Software

Isodensity

Polish translation: równa gęstość


11:32 Mar 6, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / obróbka obrazu
English term or phrase: Isodensity
jedno z narzędzi do obróbki obrazu
Michal Berski
Poland
Polish translation:równa gęstość
Explanation:
ew. (to w zasadzie żart) równogęstość
w zasadzie aż się prosi o 'izogęstość' ;o)

Wg opisu tutaj: http://tinyurl.com/3avq2f

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2008-03-06 12:07:48 GMT)
--------------------------------------------------

może 'równa' nie brzmi najlepiej z 'gęstością' -- lepiej chyba 'jednolita/identyczna/itp.'
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4stała gęstość
M.A.B.
3równa gęstość
Maciek Drobka


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
isodensity
równa gęstość


Explanation:
ew. (to w zasadzie żart) równogęstość
w zasadzie aż się prosi o 'izogęstość' ;o)

Wg opisu tutaj: http://tinyurl.com/3avq2f

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2008-03-06 12:07:48 GMT)
--------------------------------------------------

może 'równa' nie brzmi najlepiej z 'gęstością' -- lepiej chyba 'jednolita/identyczna/itp.'

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 380
Grading comment
Dziękuję

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
isodensity
stała gęstość


Explanation:
Inna propozycja. Np. isodensity contours = kontury stałej gęstości (np. na mapach).

M.A.B.
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 41