KudoZ home » English to Polish » Computers: Software

root level

Polish translation: katalog główny


11:40 Mar 10, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / struktura plików
English term or phrase: root level
These files are saved in a single root level directory...
Michal Berski
Poland
Polish translation:katalog główny
Explanation:
Dotyczy root level directory
Selected response from:

Łukasz Piwko
Grading comment
Dziekuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1katalog głównyŁukasz Piwko
4 +1katalog główny
Maciek Drobka
3 +1pojedynczy katalog na poziomie głównym/wyjściowym
EnglishDirect


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
katalog główny


Explanation:
Dotyczy root level directory

Łukasz Piwko
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dziekuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.: ogólnie "poziom katalogu głównego" - ale tu chyba directory odnosi się do single
12 mins

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pojedynczy katalog na poziomie głównym/wyjściowym


Explanation:
propozycja

EnglishDirect
Works in field
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.: ogólnie "poziom katalogu głównego" - ale tu chyba directory faktycznie odnosi się do single
12 mins
  -> Dziękuję.

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
root level directory
katalog główny


Explanation:
ew. z dopiskiem 'root' w nawiasie po pierwszym wystąpieniu, żeby nie było wątpliwości, o co chodzi.

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 380

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.: ogólnie "poziom katalogu głównego" - ale tu chyba directory odnosi się do single
11 mins
  -> dziękuję