KudoZ home » English to Polish » Computers: Software

application launcher

Polish translation: skrót do programu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:application launcher
Polish translation:skrót do programu
Entered by: Kan_Kaiko

17:37 Apr 1, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: application launcher
The application that lets you start other applications.
"Uruchamiacz aplikacji", który mam w zastanym tłumaczeniu, wydaje mi się niezbyt ładny (ale może jest jedyny słuszny?). Macie lepsze pomysły?
Tomasz Poplawski
skrót do programu
Explanation:
Tak jest najprościej.

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2008-04-02 13:21:01 GMT)
--------------------------------------------------

A w każdym razie w linuksie application launcher działa na zasadzie skrótu.
Selected response from:

Kan_Kaiko
Grading comment
dzięki, faktycznie najprościej, choć inne wersje chyba powszechnie przyjęte, ta najbardziej przyda mi się w kontekście
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1program uruchamiający (aplikacje)
Jerzy Matwiejczuk
5 -1skrót do programu
Kan_Kaiko
4aktywator aplikacji
Adam Lankamer
3starter aplikacji
Maciek Drobka
3moduł uruchamiania aplikacjiTLUMACZ77


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aktywator aplikacji


Explanation:
http://tinyurl.com/3xrmvc

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 104

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
starter aplikacji


Explanation:
Inna możliwość.
http://tinyurl.com/yplhyu


Spotyka się też bardziej 'uczesane' wersje typu 'moduł/narzędzie (do) uruchamiania aplikacji' oraz bardziej 'luźne' typu 'uruchamiacz aplikacji'

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 380

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
program uruchamiający (aplikacje)


Explanation:
Do kompletu.


    Reference: http://tinyurl.com/2ddrgo
Jerzy Matwiejczuk
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 251

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Wiśniewski: Dokładnie tak. Minęło już sporo czasu od odpowiedzi i do dziś ta wersja przyjęła się chyba najszerzej.
2268 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
moduł uruchamiania aplikacji


Explanation:
źródło:
http://je.pl/0klv

TLUMACZ77
Native speaker of: Native in PolishPolish

19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
skrót do programu


Explanation:
Tak jest najprościej.

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2008-04-02 13:21:01 GMT)
--------------------------------------------------

A w każdym razie w linuksie application launcher działa na zasadzie skrótu.

Kan_Kaiko
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki, faktycznie najprościej, choć inne wersje chyba powszechnie przyjęte, ta najbardziej przyda mi się w kontekście

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jakub Wiśniewski: Odpowiedź stara jak świat, jednak pozwolę sobie ją oznaczyć dla przyszłych pokoleń :)
2267 days