KudoZ home » English to Polish » Computers: Software

timedout

Polish translation: przekroczono czas oczekiwania.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:timedout
Polish translation:przekroczono czas oczekiwania.
Entered by: bartek

08:18 Mar 30, 2004
English to Polish translations [PRO]
Computers: Software
English term or phrase: timedout
wiem, o co chodzi, ale ma być krótko, miejsca mam, co kot napłakał. "Timed out. No respons in time". Nie dam więcej kontekstu, ale wyliczanka, to pewne
bartek
przekroczono czas oczekiwania.
Explanation:
d

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2004-03-30 08:20:41 GMT)
--------------------------------------------------

..brak odpowiedzi
Selected response from:

ArturSz
United Kingdom
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1przekroczono czas oczekiwania.
ArturSz
4czas skonczony
Teresa Goscinska


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
przekroczono czas oczekiwania.


Explanation:
d

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2004-03-30 08:20:41 GMT)
--------------------------------------------------

..brak odpowiedzi


ArturSz
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30
Grading comment
Dzięki :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: Ew. może być też "czas bezczynności" , ale najczęściej chodzi o czas oczekiwania.
5 mins

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czas skonczony


Explanation:
Tak mysle

--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2004-03-30 09:07:53 GMT)
--------------------------------------------------

ale to powinno byc TIMEOUT

Trudno mi wyjasnic roznice miedzy timed out i time out nie znajac kontekstu. To prawie to samo



Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish