KudoZ home » English to Polish » Computers: Software

firmware

Polish translation: oprogramowanie wbudowane


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:firmware
Polish translation:oprogramowanie wbudowane
Entered by: Rafal Piotrowski

08:41 Aug 5, 2004
English to Polish translations [PRO]
Computers: Software / -
English term or phrase: firmware
Na razie bez kontekstu, jako nagłówek. Anyone familiar?
Rafal Piotrowski
Poland
oprogramowanie wbudowane
Explanation:
czyli zainstalowane przez producenta. Standard.

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2004-08-05 09:04:37 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.btinfo.pl/slownik/index.php?action=slownik&slowo=...
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Neat & to the point. Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2oprogramowanie wbudowane
Andrzej Lejman
5oprogramowanie wewnętrzneMarcin Lejman
5 -1firmware
ArturSz
4 -1mikroprogramy
Maciej Andrzejczak


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
mikroprogramy


Explanation:
.

Maciej Andrzejczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: niestety nie.
0 min

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
firmware


Explanation:
sugeruje zostawienie
tak naprawde jest to oprogramowanie wpisane do pamieci urzadzenia, decydujace o jego funkcjonalnosci, uzytkownik ma czasami mozliwosc uaktualniania tegoz oprogramowania
http://www.google.com/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=firmware&btnG=...

ArturSz
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: to akurat nie jest przypadek, kiedy nie ma polskiego odpowiednika, albo tłumaczenie nastręcza trudności.
4 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
oprogramowanie wbudowane


Explanation:
czyli zainstalowane przez producenta. Standard.

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2004-08-05 09:04:37 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.btinfo.pl/slownik/index.php?action=slownik&slowo=...

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 210
Grading comment
Neat & to the point. Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  barwin
30 mins

agree  Himawari: wyglada na to, ze jest juz przyjete przez "branze"
2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
oprogramowanie wewnętrzne


Explanation:
Wbudowane też jest jak najbardziej ok, ale czasami (a wła¶ciwie równie często) spotykam wła¶nie oprogramowanie wewnętrzne. Choćby tak jak w FAQ ponizej.


    Reference: http://www.garmin.pl/index.php?mod=stat&act=faq_firmware&lm=...
Marcin Lejman
Native speaker of: Native in PolishPolish