KudoZ home » English to Polish » Computers: Software

human readable form

Polish translation: postać czytelna dla człowieka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:human readable form
Polish translation:postać czytelna dla człowieka
Entered by: mborowic

19:15 Aug 11, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: human readable form
reduce the software to a human readbale form
madziag
postać czytelna dla człowieka
Explanation:
czasem bardziej niz wydajnosc liczy sie latwosc czytania/edytowania przez czlowieka. najczesciej pliki konfiguracyjne, ktore mozna edytowac dowolnym edytorem tekstu sa okreslane mianem 'human readable'
Selected response from:

mborowic
Grading comment
Dziekuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2postać czytelna dla człowiekamborowic
4 +1postać / forma, którą człowiek może odczytać
bartek


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
postać / forma, którą człowiek może odczytać


Explanation:
b

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: postać/forma czytelna dla człowieka brzmi chyba bardziej po ludzku
3 mins
  -> też

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
postać czytelna dla człowieka


Explanation:
czasem bardziej niz wydajnosc liczy sie latwosc czytania/edytowania przez czlowieka. najczesciej pliki konfiguracyjne, ktore mozna edytowac dowolnym edytorem tekstu sa okreslane mianem 'human readable'

mborowic
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6
Grading comment
Dziekuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
17 mins

neutral  Jakub Szacki: to podal Jerzy powyzej.
20 mins
  -> zgadza sie - gdy zaczynalem edytowac odpowiedz, tamtej jeszcze nie bylo

agree  Jabberwock: może "zrozumiała"?
3 hrs