KudoZ home » English to Polish » Computers: Software

object code version

Polish translation: wersja kodu obiektowego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:object code version
Polish translation:wersja kodu obiektowego
Entered by: Marek Daroszewski (MrMarDar)

19:59 Aug 11, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: object code version
Software means object code version
madziag
wersja kodu obiektowego
Explanation:
tak mówią informatycy, zwykle kod obiektowy jest w pliku z rozszerzeniem ".o"; jest to utarte okreslenie, chociaz jest to kalka z angielskiego:
http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q="kod obiektowy"...

Proces tworzenia programu Kod źródłowy Kod obiektowy Kod binarny
Kompilacja Łączenie biblioteki pliki źródłowe włączane Page 6. ...
www.ifmpan.poznan.pl/Osobiste/wlm/wfk/WYK1.pdf

Innym problemem był fakt, że kompilator Ritchie'ego, mimo że szybki i
dobrze optymalizujący, produkował kod obiektowy dla maszyny PDP-11. ...
fatagnus.art.pl/posix.fa21.fml

Jeżeli, na przykład, plik z kodem źródłowym nazywał się hello.c to
jest on kompilowany do pliku hello.o zawierającego jego kod obiektowy. ...
users.vlo.ids.gda.pl/~albi/kurs_c/krok_1/ -

... termin: object code definicja: 1. kod obiektowy 2. kod wynikowy źródło: pc world autor: Marcin Miłkowski. Zgłoszenie kolejnego ...
www.idg.pl/slownik/termin_info.asp?id=43801
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dziekuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wersja kodu obiektowegoMarek Daroszewski (MrMarDar)
4wersja kodu wynikowegoxxxM_M


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wersja kodu wynikowego


Explanation:
“Source Code” versus “Object Code”
A software’s “source code” is the high level computer language in which the software is written. The source code describes in great detail the logic flow of a software program, and often includes the programmer’s narrative explanation of the various steps in the program. On the other hand, object code” represents a translation of the source code into a machine readable language that is executable by a computer.
+ terminologia BTInfo


    Reference: http://www.aikins.com/newsletters/fall96/8.htm
xxxM_M
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 152

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wersja kodu obiektowego


Explanation:
tak mówią informatycy, zwykle kod obiektowy jest w pliku z rozszerzeniem ".o"; jest to utarte okreslenie, chociaz jest to kalka z angielskiego:
http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q="kod obiektowy"...

Proces tworzenia programu Kod źródłowy Kod obiektowy Kod binarny
Kompilacja Łączenie biblioteki pliki źródłowe włączane Page 6. ...
www.ifmpan.poznan.pl/Osobiste/wlm/wfk/WYK1.pdf

Innym problemem był fakt, że kompilator Ritchie'ego, mimo że szybki i
dobrze optymalizujący, produkował kod obiektowy dla maszyny PDP-11. ...
fatagnus.art.pl/posix.fa21.fml

Jeżeli, na przykład, plik z kodem źródłowym nazywał się hello.c to
jest on kompilowany do pliku hello.o zawierającego jego kod obiektowy. ...
users.vlo.ids.gda.pl/~albi/kurs_c/krok_1/ -

... termin: object code definicja: 1. kod obiektowy 2. kod wynikowy źródło: pc world autor: Marcin Miłkowski. Zgłoszenie kolejnego ...
www.idg.pl/slownik/termin_info.asp?id=43801

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57
Grading comment
Dziekuję!