KudoZ home » English to Polish » Computers: Systems, Networks

pre-commercial

Polish translation: przedkomercyjny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pre-commercial
Polish translation:przedkomercyjny
Entered by: bartek

10:41 May 21, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks / networks
English term or phrase: pre-commercial
nie: pilotowe
nie: testowe
nie: próbne
jak to zgrabnie powiedzieć?
Andrzej Lejman
przedkomercyjny
Explanation:
Tak jest na stronie KBN:
http://www.kbn.gov.pl/pub/kbn/sn/archiwum/2006/03.html
Selected response from:

bartek
Grading comment
Też to znalazłem, co prawda to jedyny link, a samo słowo niewątpliwie jest kalką, ale skoro KBN może ...
Inne warianty skomplikowałyby całe (długie) zdanie, ale dziękuję wszystkim!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przedkomercyjny
bartek
3robocze, wdrożeniowe, rozruchowe, pilotażowe, wstępnePiotr Kurek
1na etapie rozwoju, przed wprowadzeniem na rynekJacek Krankowski


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przedkomercyjny


Explanation:
Tak jest na stronie KBN:
http://www.kbn.gov.pl/pub/kbn/sn/archiwum/2006/03.html


    Reference: http://www.kbn.gov.pl/pub/kbn/sn/archiwum/2006/03.html
bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 22
Grading comment
Też to znalazłem, co prawda to jedyny link, a samo słowo niewątpliwie jest kalką, ale skoro KBN może ...
Inne warianty skomplikowałyby całe (długie) zdanie, ale dziękuję wszystkim!

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
robocze, wdrożeniowe, rozruchowe, pilotażowe, wstępne


Explanation:
Może

Piotr Kurek
PRO pts in category: 7

8 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
na etapie rozwoju, przed wprowadzeniem na rynek


Explanation:
?

Jacek Krankowski