KudoZ home » English to Polish » Computers: Systems, Networks

business case creation

Polish translation: stworzenie studium gospodarczego


12:41 May 22, 2002
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Computers: Systems, Networks / networks
English term or phrase: business case creation
Product development, logistical support... operational support and business case creation
Andrzej Lejman
Polish translation:stworzenie studium gospodarczego
Explanation:
W dziedzinie zarzadzania projektami "business case" to studium gospodarcze - pewien etap w przygotowywaniu projektu majacy na celu poznanie wszelkich okolicznosci, otoczenia itd. Moze sie przyda, skoro jest tu tez mowa o product development
Selected response from:

LM
Grading comment
No właśnie. Czegoś takiego szukałem. Dziękuję!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4stwarzanie mozliwosci biznesowych/dla biznesu/dla interesowDima41
2stworzenie studium gospodarczegoLM


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stwarzanie mozliwosci biznesowych/dla biznesu/dla interesow


Explanation:
Moze tak?

Dima41

52 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
stworzenie studium gospodarczego


Explanation:
W dziedzinie zarzadzania projektami "business case" to studium gospodarcze - pewien etap w przygotowywaniu projektu majacy na celu poznanie wszelkich okolicznosci, otoczenia itd. Moze sie przyda, skoro jest tu tez mowa o product development

LM
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2
Grading comment
No właśnie. Czegoś takiego szukałem. Dziękuję!