KudoZ home » English to Polish » Computers: Systems, Networks

apply_edit

Polish translation: użyj edycji


14:23 Mar 7, 2008
English to Polish translations [PRO]
Computers: Systems, Networks
English term or phrase: apply_edit
komenda w programie
ANNA BLAZ
Poland
Polish translation:użyj edycji
Explanation:
Jeśli to się w ogóle powinno tłumaczyć :-)
Chyba że jako objaśnienie
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zastosuj zmianyEwa Zmudzinska
3użyj edycji
Jerzy Matwiejczuk
3zastosuj/potwierdź edycję
Witold Chocholski


Discussion entries: 7





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zastosuj/potwierdź edycję


Explanation:
Coś w tym kierunku powinno pasować :-)

Witold Chocholski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
użyj edycji


Explanation:
Jeśli to się w ogóle powinno tłumaczyć :-)
Chyba że jako objaśnienie

Jerzy Matwiejczuk
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 161
Grading comment
dzieki

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zastosuj zmiany


Explanation:
Mniej dosłowne, ale częściej używane - może akurat pasuje

Ewa Zmudzinska
Native speaker of: Native in PolishPolish