KudoZ home » English to Polish » Computers: Systems, Networks

inverted network cable

Polish translation: kabel skrosowany


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inverted network cable
Polish translation:kabel skrosowany
Entered by: Polangmar

21:19 Apr 6, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks / oprzyrządowanie georadaru
English term or phrase: inverted network cable
Network port (2): an inverted network cable (Fig. 3 4) connects the control unit to the notebook PC. This port is marked LAN.

jaki to kabel sieciowy?
Joanna Rączka
Poland
kabel skrosowany
Explanation:
If you have 2 network cards into your master PC, connect the two of them with an inverted network cable and work from there. Otherwise add a hub or switch.
http://tinyurl.com/3euxkt

Kabel skrosowany - kabel sieciowy wykorzystywany do bezpośredniego połączenia dwóch komputerów bez pomocy żadnych urządzeń sieciowych (np. routera, koncentratora lub przełącznika). Kabel skrosowany na jednym końcu posiada kabel w standardzie EIA/TIA568A, natomiast na drugim końcu EIA/TIA568B.
http://tinyurl.com/3lhs7k

http://tinyurl.com/3g7pve
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję. Chyba wszystkie odpowiedzi były poprawne, wybrałam tę, bo to chyba najbardziej popularne określenie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1skrzyżowany/krzyżowy kabel sieciowyTomasz Sienicki
4 +1kabel skrosowanyPolangmar
4kabel sieciowy krosowy
Kamil Tylutki


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
skrzyżowany/krzyżowy kabel sieciowy


Explanation:
...

Tomasz Sienicki
Denmark
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Szymenderski
2 mins

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kabel skrosowany


Explanation:
If you have 2 network cards into your master PC, connect the two of them with an inverted network cable and work from there. Otherwise add a hub or switch.
http://tinyurl.com/3euxkt

Kabel skrosowany - kabel sieciowy wykorzystywany do bezpośredniego połączenia dwóch komputerów bez pomocy żadnych urządzeń sieciowych (np. routera, koncentratora lub przełącznika). Kabel skrosowany na jednym końcu posiada kabel w standardzie EIA/TIA568A, natomiast na drugim końcu EIA/TIA568B.
http://tinyurl.com/3lhs7k

http://tinyurl.com/3g7pve

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44
Grading comment
Dziękuję. Chyba wszystkie odpowiedzi były poprawne, wybrałam tę, bo to chyba najbardziej popularne określenie.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Podkanski: http://pl.wikipedia.org/wiki/Kabel_skrosowany
14 hrs
  -> Dziękuję.:)

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kabel sieciowy krosowy


Explanation:
pod taka nazwa rowiez funkcjonuje


    Reference: http://www.acris.pl/produkt.jsp?pid=5800
Kamil Tylutki
Native speaker of: Native in PolishPolish