KudoZ home » English to Polish » Computers: Systems, Networks

two-factor authentication token

Polish translation: token dwuskładnikowego uwierzytelniania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:two-factor authentication token
Polish translation:token dwuskładnikowego uwierzytelniania
Entered by: Marek Daroszewski (MrMarDar)

11:23 Aug 6, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks
English term or phrase: two-factor authentication token
rodzaj zabezpieczenia komputerowego
Robert Pranagal
token dwuskładnikowego uwierzytelniania
Explanation:
wcześniej, bezpieczeństwo RSA Mobile oparte jest o sprawdzoną zasadę dwuskładnikowego uwierzytelniania, analogicznie do pary karta + PIN lub token + PIN. ...
integrator.solidex.pl/index. phtml?php_wid=59&php_aid=5
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4>>
Alexander Onishko
3 +1token dwuskładnikowego uwierzytelnianiaMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
token dwuskładnikowego uwierzytelniania


Explanation:
wcześniej, bezpieczeństwo RSA Mobile oparte jest o sprawdzoną zasadę dwuskładnikowego uwierzytelniania, analogicznie do pary karta + PIN lub token + PIN. ...
integrator.solidex.pl/index. phtml?php_wid=59&php_aid=5

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 35
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  *eva*: racja, a jak to się mówi? tołken? :)
6 mins
  -> bez "ł" :) http://pl.wikipedia.org/wiki/Token

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
>>


Explanation:
VPN-1 Certificate Manager
... instalacji wszystkich komponentów PKI i VPN,; możliwości wykorzystania programowych
i sprzętowych kart uwierzytelniających (two-factor authentication token ...

www.clico.pl/software/checkpoint/ html/certyficate_manager.html

Alexander Onishko
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4