KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

follow the walkthrough

Polish translation: podążać za wskazówkami


19:30 Sep 5, 2006
English to Polish translations [PRO]
Computers (general)
English term or phrase: follow the walkthrough
Pojawia się w instrukcji dla uczestników szkolenia z zakresu obsługi programu komputerowego.
Jak to zgrabnie wyrazić po polsku?
strore
Polish translation:podążać za wskazówkami
Explanation:
lub podpowiedziami

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2006-09-05 19:49:33 GMT)
--------------------------------------------------

pewnie chodzi o prezentacje, jakis taki wizard lub kreator, ktory mowi co robic i ma opcje "next", ale bym sie w to nie wglebial...
Selected response from:

SlawekW
Grading comment
Bardzo wszystkim dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3podążać za wskazówkami
SlawekW
4realizować / wykonać procedurę postępowaniaMarek Daroszewski (MrMarDar)
3podążać za instrukcją
allp
3przegląd oprogramowaniaCortejo


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
podążać za wskazówkami


Explanation:
lub podpowiedziami

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2006-09-05 19:49:33 GMT)
--------------------------------------------------

pewnie chodzi o prezentacje, jakis taki wizard lub kreator, ktory mowi co robic i ma opcje "next", ale bym sie w to nie wglebial...

SlawekW
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Bardzo wszystkim dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  joannap
1 hr
  -> dziękuję;)

agree  IwonaASzymaniak: postępować zgodnie ze wskazówkami też może być :) podążać trochę kalkowe ;)
1 hr
  -> dziękuję;)

agree  M.A.B.
13 hrs

52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podążać za instrukcją


Explanation:
wypełniać instrukcje
podążać za podpowiedziami
itp

allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

56 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przegląd oprogramowania


Explanation:
Na przykład...


    Reference: http://www.idg.pl/slownik/termin_info.asp?id=49170
Cortejo
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
realizować / wykonać procedurę postępowania


Explanation:
tak bym powiedział w tym wypadku - walkthrough to zwykle procedura postępowania - szereg kroków do wykonania w celu uzyskania czegoś-tam

gdyby był kontekst to byłoby łatwiej

HTH

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 82