KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

Data Deletion

Polish translation: usunięcie, skasowanie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Data Deletion
Polish translation:usunięcie, skasowanie
Entered by: Piotr Kurek

05:55 May 15, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computers
English term or phrase: Data Deletion
as option in a device
usuwanie or usunięcie?
svtl
usunięcie, skasowanie
Explanation:
PWK
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Usunięcie danychAdam Siemienski
5usunięcie, skasowaniePiotr Kurek
4usuwanie / usunięcie
bartek


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
usuwanie / usunięcie


Explanation:
Zależy, co chesz w zdaniu osiągnąć. Każda z tych czynności jest inna. Usunięcie - zakłada jakby formułę dokonaną "Usunięcie danych nie jest skomplikowane' i brzmi to jak czynność wykonana jednym kliknięciem. Natomiast 'usuwanie' wymaga kilku kliknięć :-)

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 108

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
usunięcie, skasowanie


Explanation:
PWK

Piotr Kurek
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Piotr Bienkowski: "kasowanie" raczej nie jest zalecane w podręcznikach stylu biur tłumaczeń prowadzących lokalizację oprogramowania
8 mins

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Usunięcie danych


Explanation:
standard

Adam Siemienski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
1 hr

agree  Tomasz Niedbala: lub: "Usuwanie danych"
3 hrs