KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

Blue screen of death

Polish translation: Niebieski ekran śmierci


20:15 May 16, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computers
English term or phrase: Blue screen of death
ukochany widok gdy windows się wykorbi...

Jak to się nazwya, ale tak "uczenie"???
Robert Pranagal
Polish translation:Niebieski ekran śmierci
Explanation:
To charakterystyczna cecha dla Ms Windows jeśli się robi coś pilnego.
Selected response from:

Witold
Poland
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Niebieski ekran śmierciWitold
5 +2niebieski ekran smierci
Natalie
4 +2błąd ochrony systemu windows
Tomasz Niedbala


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
Niebieski ekran śmierci


Explanation:
To charakterystyczna cecha dla Ms Windows jeśli się robi coś pilnego.

Witold
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: No właśnie. Dwa razy dzisiaj
3 mins

agree  Piotr Kurek
12 mins

agree  leff: eee tam, to rzadki widok - ostatni raz w marcu :-)
13 mins

agree  Andrzej Lejman: Bartek, a co masz - ME? To wyrzuc.
18 mins

agree  maciejm
22 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
niebieski ekran smierci


Explanation:
lub po prostu BSoD

Wlasnie przed chwila mialam to wyjatkowe szczescie... System low of resources...BSoD... Pozdrawiam serdecznie...

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 25

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: A nie ... performed error at ....?
1 min
  -> A to zalezy...

agree  Andrzej Lejman: Upgrade sie klania ...
16 mins
  -> Pozdrowienia od 2nd Edition, OEM...

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
błąd ochrony systemu windows


Explanation:
windows protection error (w/g słownika Microsoft)


Oczywiście potocznie wszyscy mówią:
niebieski ekran...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-16 20:50:27 (GMT)
--------------------------------------------------

Po słusznej uwadze Andrzeja poprawiam sie:
\"Błąd ochrony systemu Windows.\"




Tomasz Niedbala
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: uczenie, to tak. Ale Windows, nie windows. A w ogole, Windows 95/98/ME nie jest systemem operacyjnym.
9 mins
  -> Dzięki. Miało być uczenie....

agree  Miroslaw Owinski: Hmm... Biedny Bill Gates, nie wie co sprzedaje! Wystarczy poszkac Windows OS, lub Windows operating system...
4 hrs
  -> Dzięki