KudoZ home » English to Polish » Computers (general)

Web-address

Polish translation: adres internetowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Web-address
Polish translation:adres internetowy
Entered by: bartek

06:24 May 17, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computers
English term or phrase: Web-address
adress WWW or Web-adres?
svtl
adres internetowy
Explanation:
b.
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6adres internetowy
bartek
4adres WWWxxxkgas


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
adres internetowy


Explanation:
b.

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 108

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: czasem tez adres www, ale nie web-adres
15 mins
  -> Of course, not! :-)

agree  Tomasz Niedbala
23 mins
  -> Dziękuję

agree  Katarzyna Chmiel
26 mins
  -> Dziękuję :-)

agree  Andrzej Lejman
28 mins
  -> Dziękuję :-)

agree  Eva Hussain
29 mins
  -> Dziękuję!

agree  Piotr Bienkowski: zorientowani w temacie mówią też czasem po prostu URL :)
46 mins
  -> Ale, to niewugodne do mówienia, gdy ma się 'francuskie r' :-)

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
adres WWW


Explanation:
adres internetowy to nie to samo co adres WWW. Komputery tez mogą mieć adresy internetowe, ale nie adresy WWW.

xxxkgas